Dåligt rix

Igår var det då dags för mig, agnes och ellen att roa oss på rim fm festivalen. Vi drog dit till 7 då det började, dock pyste vi hem redan vid 8 eftersom den första timmen bara bestod av någon random kille och tjej som sjöng massa covers. Dåligt rix !

Vi tog bussen mot älta där vi träffade på ett par riktigt packade snubbar som bjöd med oss till hellas där det tydligen var "drag". Dumma som vi är hoppade vi av bussen där vi möttes av miljoner människor i alla former. Även polisen infann sig på platsen. Jag spenderade mina 20 minuter där (innan nästa buss kom) till att glo på en snubbe på andra sidan gatan som jag verkligen kände igen, är nästan hundra på att jag vet vem det var. Menmen.

Agnes ringde en polare som kom med sin kusin och hämtade upp oss med bil, grymt. jag trodde att vi bara skulle få skjuts hem, men icke sa nicke, vi skulle tydligen följa med till tyresö och kolla på film. och så blev det också. Grabbarna vi hamnade hos var trevliga och jag hade skoj, dock somnade jag nog 2 sekunder efter att jag lagt mig i sängen när jag kom hem.

Lång kväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0