Journey to the center of the heart

Är det bara jag som redan igår hade för mig att det var fredag? Men icke sa nicke, det är ännu en dag kvar innan helgen. Buhu. Imorse fick jag rädda en vän när hon var i nöd, jobbiga tider minsann. Kan vara riktigt svårt, men jag finns här för dig! Nu kommer alla undra vem det var, tihi.

Nu har jag precis kollat klart på The Journey to the Center of the Earth, den var faktiskt helt okej, hade dock varit häftigare att se den i 3D på bio. Den är nog en barnfilm om jag tänker efter, men jag kan vara väldigt barnslig av mig så det passar mig alldeles utmärkt!

Ikväll ska jag nog ta tag i engelska/naturvetenskap-arbetet, att skriva om Nevadas miljö och atombombstestningar på engelska. ouuuuh, roligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0