Någon mer än jag som hatar SL ibland?

Dags för robinson-tittande på Ekerö igår. Det blev även middag och massor med skvaller. Alltid lika trevligt.
Något som inte var lika trevligt var kaoset i SL på vägen hem.

Jag och Natalie pyste hemåt vid halv 12 för att vara hemma till 1, vilket kändes som en bra tid. Först skulle vi byta till en anslutande buss, som man tydligen var tvungen att gå ca 200 meter till. Och det visste ju inte vi.. så den bussen missade vi. Bussen efter det skulle gå 00.10, så vi satte oss ner och väntade på rätt station. Minuterna gick, vi pratade på och när det var dags för bussen att komma, vad hände då? Jo minsann, den kom inte förrän 20 minuter för sent ! ><

Det innebar i sin tur att jag skulle missa bussen i slussen med typ 2 minuter och alltså få sitta i slussen i 40 minuter.. KUL.
Dock sprang jag som fan och hann med den tidigare bussen , tack gud för det.

Sen blev det hem och sova måntro !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0