Sämsta bloggaren

Jag har verkligen mina bloggperioder med många inlägg, bilder och många läsare. Nu har jag en motsatt period, börjar nästan tröttna på det här. Inte bra inte.

Igår log jag och solade hela morgonen, och som bevis på mitt riktigt perfekta pigment, jag brände mig. Jag menar, hur kan man bränna sig, i 15-gradigt sverigeväder? >< Inte okej på något sätt.
Runt 4 drog jag till Belinda, där jag och tjejerna skulle spendera natten. Vi två pluggade lite först och när de andra anlände lagade vi mat, efterrätt och sedan satt vi framför tvn resten av kvällen. Bara så att alla vet, hejade jag inte på Norge.

Imorse satt vi framför tvn ytterligare några timmar, sedan drog vi till en liten kanotbrygga där några paddlade, andra spelade kubb och resten badade. Skojskoj, jag var iaf en av de som spelade kubb. Det är fortfarande för kallt för att bada i mina ögon.

Ikväll ska jag nog hyra film. Lite plugg borde jag också "unna" mig att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0