Shopping och jobbfinnande

Igår innan jaag drog till Ekerö joinade jag Agnes och hennes kusin med kompis till deras dans för att titta på deras lilla avslutning. Det var hur kul som helst, och duktiga var de också! Så nu har jag bestämt mig för att börja på dans i höst, är riktigt taggad. Även om jag suger på att dansa är det bra träning iallafall. Sådeså.

Denna söndag blev det lite shopping med Vivvi, Natalie och Belinda. Jag köpte strumpor och vi hann även med en fika. Med tanke på att min "chef" från wayne's coffee fortfarande inte ringt mig och jag halvt gett upp hoppet om att få jobb där, så gick jag dit idag för att fråga ut henne. Vilket snabbt ledde till att jag fått jobb där, start den 26 juni. YAY.

Kommentarer
Postat av: pappa

underbart att det ordnat sej med sommarjobbet!

2009-05-11 @ 16:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0