Trött var ordet

(det här skulle jag skriva igårkväll. Men pappa stängde av internet så jag hann inte publicera det..)

Jag är egentligen alldeles för trött för att skriva något. Alldels, alldeles för trött. Men ändå sitter jag här. Varför? Riktigt bra fråga det där. En jobbig sådan också, inte ofta man får svar på den.

Anyway. Rikard pyste nyss hem i regnet, tyckte faktiskt synd om honom. Men det är bådas fel att han fick genomlida det. Med tanke på vad han mer gått igenom idag, något som jag tyckte var hemskt, men inte han minsann. Killar verkar klara av allt, haha.

Nu är jag grymt trött, som man alltid är på fredagar. Någon mer än jag som tänkt på det? Är nog dags för mig att nanna kudden skulle jag tro.



Nu är det morgon igen, haha. Jag har sovit väldigt gott. Och nu ska jag ner och laga hamburgare till mig själv. tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0