"Det är inte möjligt!"

Valborg spenderades med Agnes och Ellen. Under kvällen anlände även Agnes kusin med vän- Vi gjorde inget speciellt, gick ner till brasan och tog det bara lugnt. Valborg detta år var på helt fel dag kände jag. Men vi hade iallafall jättetrevligt och jag somnade gott den kvällen !

Igår, fredag, hade jag inte tänkt göra mycket då mamma frågade om jag hade lust att gå ut och äta middag och gå på bio. och det säger man ju inte nej till precis? Det blev filmen motstånd, någon andravärldskriget-film som dög bra. Sedan blev det en lång promenad genom stan innan vi avslutade kvällen med middag på En grek på hörnet.
Riktigt god mat där !

Idag blev jag väckt av ett sms. Det var Agnes som smsade för andra gången och tvingade upp mig föör att gå ett varv runt Flaten. 2 timmar senare var jag hemma igen och då bar det av till stan på en gång. Ellen följde även med dit och vi vandrade runt och tog sedan en fika. Myspys. Vi bad även en tant ta kort på oss, och allt hon kunde säga var "Det är inte möjligt!". Det gav oss ett par riktigt goda skratt.


jag diggar våra poser sååå hårt.

Det var soligt ! men även rätt blåsigt..


Kommentarer
Postat av: ellen

snygga bilder! Du får skicka alla till mig sen :)

2009-05-03 @ 10:31:43
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: hihihohohaha GUESS

mig me :D

2009-05-03 @ 12:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0