Äppelskrutt

Inte mycket mer än ett äppelskrutt kvar av the big apple nu. Hade väldigt, jätte gärna stannar kvar en vecka till. Riktigt underbar stad, även om jag aldrig skulle vilja bo där, med tanke på hur sjukt mycket människor det bor där och hur slummigt det är. Skulle inte klara mig, haha.

Landade på Arlanda imorse vid 8 efter en hel natt utan sömn på planet. Jag tog till och med ett sömnpiller och kunde ändå inte somna. Vad fan lixom? Därför blev det ingen skola för min del, var alldeles för trött.

Dagen har spenderats till att packa upp väskan och alla mina nya prylar jag inhandlat. Det är ju riktigt billigt där!
Ska redigera lite bilder också.. typ imorgon... Sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0