Julshopping

Imorse hade jag hoppats på att få sova ut efter att ha varit trött dygnet runt i en vecka. Men icke sa nicke, vid 11 skrek mamma att det var lunch. Bara att upp och hoppa och äta upp mina fattiga riddare.

Efter det åkte vi in till stan hon och jag medans Emma gick ner till min gamla skola för att spela fotbollscup. Mamma och jag köpte massa julpynt, dukar, adventsljusstakar och stjärnor. Jag fick bara med mig ett Osis Dust It hårpulver som ger håret massor av volym. Gick förbi jobbet också, så nu blir det massor av jobb framöver och under jullovet!

När vi väl kom hem blev det genast plugg för min del, och än sitter jag med det..Har så sjukt mycket i skolan nu tyvärr så därför blir det även till att sitta hemma ikväll.


Utanför FN-huset i New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0