Maskerad

Hejhopp!
Igår morse gick jag och mamma upp tidigt och så rullade vi hemåt på en gång. Hemma vid 1 typ och då blev det korv-tillverkning som jag bara klarade av att kolla på. Skulle aldrig någonsin röra det mamma och hennes polare gjorde. uschusch.

Senare på kvällen drog jag med Agnes till Ellen där vi fixade i ordning oss lite och klädde ut oss för att dra på maskerad i liljeholmen. Väl där hade jag superkul, även om jag såg ut som jag vet inte vad.

Bilderna från dagarna i Dalarna får ni när jag istallerat photoshop, har nämligen fått tillbaka och börjat använda min lilla data som gick sönder för ett tag sen.

Här är en bild från igår iallafall. Detta är bilden jag såg som mest normal ut, gissa hur alla andra bilderna såg ut då... Framför mig har vi Emma. Brevid henne ler agnes för fulla munnar och bakom oss alla har vi frank(?) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0