New design rhymes with New York

Slutade 1 idag igen. Superskönt, får då hann jag hem och göra ny design! Vilket inte var vad jag egentligen borde ha gjort.. menmen. Det blev ändå ganska snyggt. (Glöm inte att uppdatera sidan om det inte syns).
Ska försöka fixa så att det ser bra ut om man klickar in via bloggkoll också.

Och bara så att ni inte glömt. Jag åker till New York imorgonbitti och blir borta tills måndag ! Kanske bloggar lite från lägenheten, eftersom vi har internet där, men får se om jag har tid med det.

Hoppas att alla har det grymt bra här hemma så hörs vi på måndag igen!

Använde +10 filtret till den här bilden och till bilden i förra inlägget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett snygg designen blev!!!

2009-11-17 @ 21:29:45
Postat av: Elvira

Hoppas du har det bra där borta på andra sidan atlanten! Vi saknar dig <3

2009-11-19 @ 18:46:21
URL: http://elviraalice.blogg.se/
Postat av: pappa

läcker bild!

2009-11-28 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0