Sneaky Squirrel

Hade biologiprov imorse som gick helt okej, man lär sig mer än vad man tror genom att bara läsa en text om och om igen. Slutade tidigt efter engelskan som vi började skriva argumenterande texter på. Jag tror att jag ska skriva om de höga kollektivtrafikspriserna.

Blir ingen dans idag heller, är alldeles för trött för det och ingen av de andra tjejerna jag går med skulle gå heller. Egentligen skulle Rikard komma hit och hålla mig sällskap, men han hade tappat sin plånbok där busskort och pengar och allt låg så det blev inget, haha. Hoppas att du hittar den igen !

Försökte lyckas fota en ekorre i New York, men den hoppade iväg ! Dock så blev resultatet ganska tufft ändå..



Kommentarer
Postat av: pappa

läckert anna!

2009-11-28 @ 16:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0