Är det verkligen måndag?

Juste. Glömde skriva igår att jag sov hos Agnes till idag. Något jag gjorde väldigt ofta i somras och saknat en del! Dock så blev det tidig kväll då vi skulle upp halv 9 imorse för att åka till Sickla.
Därefter blev det lunch hemma innan jag åkte till Belinda för att plugga. Känns bra när hon och jag tillsammans inte klarar några av uppgifterna på mattediagnosen. Provet kommer gå såååå bra...

Egentligen skulle Elvira och Maria komma hit ikväll, men eftersom jag är supertrött och ska upp tidigt imorgon igen för att åka till tandläkaren så kände jag att jag behövde ta det lugnt och sova istället.

Lite kul att jag typ är den enda jag känner som inte är rädd för att gå till tandläkaren. Visst, dom kritiserar jämt mina tänder, men vafan, ge mig en tandställning då (som jag velat ha i flera år) så blir båda nöjda. I och för sig så vet jag inte om jag vill ha tandställning längre.. menmen. kommer ju ändå aldrig få det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0