Bara ett år kvar för Natalicious nu

Nu var det över en dag sen jag skrev sist. Oh no!

I lördags kväll blev jag och agnes bjudna till stan till Alex, men sen var han så seg så vi åkte hem igen, haha. Kärlek till lördagskvällar på 401an <33.

Somnade hyfsat tidigt för på söndag morgon var det dags att gå upp och jobba för första gången sen i somras! Jag var faktiskt lite nervös, tänk om jag skulle ha glömt alla inlärda rutiner? Det hade jag inte. Så fort jag bytt om och sattit igång rullade allt på. Dock blev jag ibland behandlad som om jag aldrig varit där förut av de två nya tjejerna. Hade god lust att säga åt dom att jag jobbat där längre än dom... Hur som helst.

Direkt efter jobbet drog jag och Belinda till Natalie för att fira hennes 17års dag en dag förväg. Väl där träffade jag halva hennes släkt och söta hundar innan resten av tjejorna anlände. Egentligen skulle jag sova över där, men jag drog hem istället, skönare att sova hemma på söndagar innan första skolveckodagen även om det kanske är roligare med kompisar runt om en.

Idag är det måndag och Natalies dag. Hennes 17års dag som sagt.
Så massor av grattis och många kramar till henne!


Dags att sova nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0