Det är helt okej att bara sitta hemma

Morgonen inleddes med ett Ikea besök. Och gissa vad? Jag inhandlade mina första saker någonsin. Alltså, jag har ju köpt saker förut till mig själv, men då har jag inte betalat helt själv. Tufft va? Jag köpte iallafall tallrikar, haha. Nu tänker ni att jag är dum i huvudet. Men det var riktigt billigt och jag kommer ju ändå behöva tallrikar när jag flyttar hemifrån om ett par år, eller hur? Vi kan ju lika gärna använda dom hemma tills dess bara.

Därefter blev jag direkt skjutsad hem till Belinda där jag fick duscha och äta lunch. (sött va, haha). sen glodde vi på tv och umgicks innan vi och hennes tvillingsyster åkte in till stan där de lämnade av mig.

När jag kom hem blev det promenad med Agnes och senare ikväll har jag inga planer minsann. Vilket jag ärligt talat inte har något emot. En av fördelarna med lov. Det är helt okej att bara sitta hemma, ta det lugnt och inte göra något speciellt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0