Fotografering och punka

Jag har varit ute och fotat ! Älskar att fota när det precis har regnat, blir så himla fint ljus, både på himlen och på vattendropparna. Precis när jag fotat klart bad mamma mig hänga med och handla lite, så det gjorde jag såklart, eftersom jag älskar att storhandla, haha.

På väg från Tyresö centrum där vi handlade tutade en bil brevid massor och pekade på ett ev våra hjul. Vi förstod ingenting men när vi svängde av och ställde oss på motorvägskanten så såg vi att vi hade fått punka. (Jag är tusen på att någon skitunge skar hål i parkeringshuset..). Så det var bara att byta hjul tyckte jag. Men det var inte så bara minsann. Domkraften satt fast stenhårt så vi var tvungna att vandra till OKQ8 och låna ett där istället. Tillbaka till bilen och börja byta däck. Vilket inte heller var så lätt. Jag fick stå och hoppa på saken som man vrider bort muttrar med för att de skulle lossna.

Hur som helst. En timme senare rullade vi de hela 1000 metrarna hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0