Middag med utgång

Imorse var vi och tittade på en kolonilott med hus, ni vet ett sånt där superlitet hus? Pappa ska tydligen köpa ett sånt och bo i när jag och emma flyttar hemifrån. Huset vi tittade på idag var iallafall inte fräscht alls, krävde massor med renovering så vi struntade i det helt.

Efter det åkte vi hem igen (såklart, haha.) och nu sitter jag och planerar kvällen. Jag ska nämligen ha en liten middag för mig, Ellen, Hanna och Emelie innan vi drar på fest i Stuvsta. Jag är lite nervös, men det ska nog gå bra. Alla känner ju alla nästan så, även om vi bara är 4 stycken. Egentligen skulle Agnes hänga på också, men hon ska till Åtvidaberg tyvärr.

Inte superbra bild, men någon måste jag väl lägga in ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0