Satsa högt och blir glad över dina framgångar

59 minuter. 1 timme minus 1 minut. 3540 sekunder.
Det är vad det tog mig och Vivvi att springa våran "svåra" orienteringsbana. Vi var långt ifrån de bästa, som sprang på 35 minuter, men dom grabbarna är omänskliga. Men vi satsade på under en timme, så det är väl bra? Jag var helt slut iallafall. Ingen kondis här inte.

Efter att jag vilat lite tog jag bussen hemåt och 10 minuter senare stod jag i duschen. Stackars dom (i princip hela skolan) som hade 1 ½ timme hem. Jag lider med er! Till och med busschauffören skrattade åt att jag var den enda som åkte åt motsatt håll.

Nu har jag iallafall duschat som sagt och plockat i ordning det sista efter igår. Om ungefär en timme kommer Rikard hit, och jag tror att jag ska tvinga honom att börja se true blood med mig, tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0