Tjejkväll

Igår var det tjejkväll hos Maria ! Jag hade verkligen så himla roligt.
Det var längesen jag var så grymt irriterad efter att ha missat varenda buss/tåg den dagen (jag överdriver inte, missade bussen till skolan, från skolan, bussen till stan och tåget till maria).
Men också längesen jag var så glad och skrattade så mycket under en och samma kväll.
Längesen jag var så rädd också, då vi såg Dead Silence.
Längesen jag var så trött efter att ha lugnat ner oss med Twlight och spy kid 3D innan vi kunde somna.

Som vanligt glömde jag (=orkade inte släpa på) kameran, så bilder blev det inget av tyvärr. "Imorse" kom jag hem vid halv 2 och sen dess har jag bara tagit det lungt och sovit lite innan vi fick gäster som ännu är här.

Dags att fortsätta vara social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0