Bara vanlig söndag

Egentligen skulle jag inte sova ute på Ekerö, men eftersom det spöregnade och jag nästan somnade i soffan sov jag där ändå. Imorse vid halv 9 smög jag upp ur sängen för att inte väcka Veronica, sen åkte jag, Elvira och Natalie hem medans tvillingarna fortsatte sova. Fråga mig inte varför jag ville vara hemma vid halv 11, men det kändes skönt på något sätt att ha hela dagen framför sig till att ta det lugnt.

Förutom att ha pluggat idag har jag bakat bullar på första gången på länge. De blir alltid lika goda, och för varje gång jag bakar blir jag mer och mer sugen på att starta ett café/bageri. Har tagit en långpromenad med Agnes också.

Snart är det mat och sen ska jag titta på Sweeney Todd (jag är väldigt efter med att se den, ja) innan jag ska umgås med Agnes lite till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0