En lång dag på stan

Denna söndag inleddes med ett hemskt uppväckande av solen rakt i ansiktet, dumma gardin. Åt lite lunch och drog sedan in till stan med Emma och tysken. Väl där sprang vi runt i tusen butiker i några timmar, eftersom tysken inte visste vad hon ville ha. Jag tittade iallafall på en klocka jag nog ska köpa i veckan.

Senare drog jag hem från stan med Agnes som jag mötte i Slussen, innan jag drog in till stan igen efter bara en timme hemma. Lite onödigt jag vet. Men jag skulle hur som helst äta middag med Emma, tysken och mamma i Gamla stan på den italienska restaurangen Michelangelo. Jag åt lax, och var tvungen att betala extra för att få pasta istället för kokt potatis (vad är det för italienskt ställe lixom?!?), och sen italiensk glass och sorbet till efterrätt. Det var väldigt gott.

Nu ska jag gå och lägga mig ! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0