Ibland blir allt fel

Skitdag idag.
Först och främst har jag varit förbannad på mig själv hela dagen för att jag lyckats ge min dator ett - jag citerar,  "allvarligt fel. Så den får jag tillbaka från reparation om minst två veckor, antagligen utan alla filer. Vilket betyder att jag måste skriva om 4 olika skolarbeten, sisådär 4 A4 sammanlagt.
Det regnade idag också, alltid lika tråkigt.

Imorse gick jag upp 05.30, åkte till djursjukhuset med mamma och lämnade av min älskling Bianca som ska kastreras, eftersom hon blir rabiat när hon löper. I bilen dit klättrade hon på hela mig, så att min nya jacka blev grå istället för svar pga katt hår och när jag skulle ta bort det tog pappret slut på min sån där hårborttagare. Sen kom jag till skolan en kvart innan entrén öppnas också, så jag fick stå utanför och vänta. Efter skolan kommer jag hem och ser Bianca sitta med svansen mellan benen, i ett hörn med en strut runt halsen. Hon såg så himla ledsen, liten och ynklig ut. Tyckte verkligen synd om henne, så det gjorde mig ledsen.

Nej Usch. Väldigt negativt inlägg blev det minsann.
Jag fick iallafall några snälla kommentarer om min nya jacka, det gjorde mig glad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0