Svininfluensan?!

När jag vaknade i lördags morse hade jag så himla ont i halsen och i huvudet. Kul att man blir sjuk bara sådär över en natt? Är det svininfluensan som spökar? Antagligen inte, men lite paranoid blir man ju, och jag känner efter alldeles för mycket.

Först tänkte jag höra av mig till alla tjejerna och säga att de inte alls kunde äta och sova här, (som planerat), men alla tyckkte att det var okej att jag var sjuk eftersom de också var sjuka nästan hela bunten. Så vi åt lite tacos och tittade på Män som hatar kvinnor innan alla somnade ovanligt tidigt.

På söndagen drog alla hem hyfsat tidigt och jag spenderade resten av dagen i soffan, bortsett från en promenad med agnes. Visst är det jobbit att man bara kan andas när man är utomhus när man är sjuk? Kanske borde ta mig en fotorunda när alla är i skolan och därför inte kan se mig ute, med tanke på hur man ser ut som sjuk..

Idag är det måndag och jag är alltså hemma ifrån skolan för att hosta ur mig resten av det sjuka. Jag ska ju börja få stå i kassan på jobbet på onsdag, hur ska det gå?! Måste bli frisk. NU.


Kommentarer
Postat av: ellen

krya på dig!!! :D

2009-09-07 @ 21:12:17
URL: http://ekw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0