Tysken Rebecca

Har jag sagt att det bor en tyska hos oss nu? För det gör det, hon heter Rebecca. Det är Emma som är med i någon utbytestudentsak på hennes skola (min gamla) så nu ska det bo en blond liten 96a här i en vecka. Hon är supergullig, men inte så bra på engelska, så det är lite jobbigt att försöka prata med henne, men annars går det bra.

Ikväll var typ alla upptagna, så jag jag, Emma och Rebecca köpte snacks och tittade på Rosa pantern och sen Horton för att titta på film är typ det enda vi kan göra, eftersom vi slipper prata då, haha.

Nu ligger jag i sängen och tittar på American History X, som är väldigt bra.
Har blivit många filmer den här helgen...


(Jag borde lägga upp bilder, jag vet. Men jag kommer inte åt filerna på andra datorn. Ska dock försöka fota lite imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0