Update

Jag tittade in på min egna blogg igår, och det såg väldigt bildtomt ut.. Inte bra inte. Jag bara fortsätter att lova mig själv och er flera bilder, men hur kul är det att fota ute i regnet? >< Jag får överleva med färre läsare ett tag helt enkelt.

Här hemma säger tysken fortfarande nästan ingenting, katten har blivit av med struten, jag har fått nya sängben (för med de förra, som var hjul, rullade sängen bara runt hela tiden) och skolan rullar på med massor av plugg som vanligt.

Imorgon är jag ledig (har egentligen en lektion, men den slipper vi typ) yaaay. Men ska nog spendera majoriteten av dagen till att plugga ändå.. :/

Nu ska jag laga lite mat tror jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0