jag ville ha en kille

börjar äntligen kunna se könen på mina fiskyngel!! insåg nyss hur perverst det där lät, men ah. ni hajar väl läget. (haha, hajar..)

hur som helst. jag är iallafall sur på fisk-mamman. hon lyckdes först och främst endast pressa ur sig tre ynka yngel (de brukar få typ 30 stycken) och nu visar det sig att alla tre är tjejer. vafan?!
jag ville ha en kille.
men vill ni se bild på dom?? nej det vill ni säkert inte. men det får ni göra ändå :):):)

yaaaaaay, har en till prickig också, men den simmade iväg.. btw så är dom ca 1cm stora nu, var typ hälften när de föddes.. de växer fort !
känner hur denna blogg helt plötsligt förvandlades till någon slags efter-graviditeten-blogg..

Kommentarer
Postat av: hemliga systern

hajar-skämtet anna? seriöst såå 1900 tal hehehhe



jag ville också få fiskpojke......

2010-12-16 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0