så mycket men ändå så lite

Som jag förutsåg, spendera pengar var precis det jag gjorde under min shoppingtur med veronica i måndags. Kom hem med en hel drös nya grejor, dock var det mesta investeringar i sånt som kommer hålla länge så det var värt svedan i plånboken.!

Dagen därpå fick jag sällskap av en filur vid namn Rikard, vi gjorde allt och inget och bara va, och det är väl så det ska vara med en bra vän, eller hur? På kvällen delade jag en Ben & Jerry's med min andra bästa vän Agnes.

Idag har jag slitit ut mig ordentligt då jag bakat hela 6 av mina recept till min bakbok (mitt projektarbete) och även fotograferat dessa. Endast ca 25 recept kvar nu..

fiskupdate: ynglena lever fortfarande! dock har guldfisk nummer två svalt för mycket luft och flyter nu omkring längs med ytan. jag sörjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0