varför har villor balkonger?

jag funderade på en sak idag under min bussfärd till skolan idag. satt och glodde på alla villor med balkonger. varför har dom det? De har ju lixom en gigantisk tomt att vistas på, varför skulle de då av någon anledning sätta sig på balkongen? jättekonstigt tycker jag.

En annan rolig sak som hände imorse; en av mina fiskar hoppade ut ur akvariet. vafan?! satt och försökte fånga den i x antal minuter för den jäkeln hoppade runt på golvet och in under sängen, asjobbig. Blev dock pigg efteråt och lika bra va väl det, för jag skulle upp och gå till skolan.

Ikväll får jag se vad som händer, antingen blir det utgång eller hemmafilmkväll. jing eller jang lixom. svåååårt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0