Bulletproof

Det blev bio tillslut igår kväll med Ellenpellen! Vi chansade på att det skulle finnas några platser kvar och åkte in vid halv 9. Och mycket riktigt, några ynka platser kvar fanns det på Sherlock Holmes och det gjorde oss så glada att vi gick och köpte massa godis och lite ramlösa för att jämna ut onyttigheten.
Filmen var lite halvsvår att hänga med i kan jag tycka, men annars så var den bra och rolig. Värt pengarna iallafall, och det är väl det som räknas när man lägger ut en förmögenhet på lite underhållning?
Egentligen skulle jag och pappa åkt till Hanna och hämtat det akvarium hon är snäll och ger bort, men pappa blidde sjuk idag så det blev inget med det. Så istället ska jag nu ta och stänga av datan min och springa över till Ellen igen, för där ska det minsann bli fotografering på hög nivå. Agnes agerar modell, jag typ stylist och Ellen fotograf. Det ska bli någon reklamkampanj-sak till hennes fotoläxa i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0