Helgen

Igår firades mammas födelsedag hela dagen och jag bakade godaste tårtan någonsin, som förövrigt ska ha ett eget uppslag i min framtida kokbok! Senare på kvällen åkte jag till Tyresö med Agnes och Clara för att ha tjejkväll med trevliga människor, snacks, lekar och singstar. Hade en supermysig kväll innan jag åkte hem och somnade.
Idag hade jag ett av mina städryck och städade därmed i princip hela huset, vilket ledde till lite massage av mamma i belöning. Så nu sitter jag här, oljig och mysig (haha), efter att ha hjälpt till att förberede middagen och taggar inför Rhodos i sommar! Nu verkar det som om det verkligen blir något, dags att boka nu i veckan minsann. Sötnosen Emelie blir vår fjärde medresande, vilket ska bli superkul!
Btw. Guldfisken dog. Så nu har jag fått en ny! haha. Och alla har börjat mobba mig för mina fiskar också, woho..

Kommentarer
Postat av: PICS BY ME. Danceitblue.blogg.se :*

Hur är det med dig idag? KRAMAR. <3

2010-02-01 @ 21:16:01
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: PICS BY ME. Danceitblue.blogg.se :*

Så härligt att höra :) Det är super med mig!

2010-02-02 @ 19:13:30
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0