Nytt år. Ny start.

Nyår var superduper. 12-slaget vid fåfängan. Sedan hem till Emelie. 5 nyårs-pussar och underbart sällskap.
Jag tog tyvärr inga bilder i princip, men ni klarar er skulle jag tro ! Landade hemma i sängen vid 5 och sov sedan ut riktigt länge innan jag gick upp och fortsatte ta det lugnt hela dagen, haha. På kvällen blev det myspys hos Agnes där jag hade hur kul som helst (vilket jag iofs alltid har med min pömse!).
Idag har jag pluggat järnet och sedan ätit middag hos mammas polare. Nu ska jag klä på mig och möta upp Agnes vid bussen mot slussen. Väl inne i stan ska vi möta upp lite grabbar.
Tihi.

Kommentarer
Postat av: puuuuuuuussssssssss.

SHIT vad busigt att träffa boyyyyzzzzz. har inte din moder lärt dig bättre??! varför träffa boys när du HAR MIG???? S-Å-R-A-D.

hahhahah ååååhhhh vad jag borde gå och lägga mig. degar inne på din blogg istället...... VILKET LIV. PUSS.

2010-01-03 @ 23:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0