Pengar löser allt va

Sista dagen på jobbet idag. Så himla skönt. Visst, det var en lugn dag och jag har underbara arbetskamrater. Men när lönen, efter minst 6 påminnelser, fortfarande är 1 ½ månad försenad blir man lite sådär lagom irriterad. Nu blir det seriöst inget mer jobb innan jag fått lön och arbetsintyg. Funderar ju på att söka nytt jobb. Men då måste jag kanske börja om från botten? Hur kul är det lixom..
Hur som helst. Nu sitter jag framför datorn och önskar att jag vore rik. Eller helst att jag kunde tjäna pengar på mitt fotande. I sånnafall skulle jag köpa en Nikon D300. Jag är verkligen såååå sugen på att ha en sån, skulle bli så himla glad om någon hade lust att ge mig en sådan?!
Imorgon kommer möjligtvis Rikard hit, annars blir det plugg-dag. (woho..)
Whaaat. Är klockan över 10 ?! trodde seriöst att hon var 7 fortfarande. Inte okej. Måste sluta nörda mig framför datorn.


Jag vet att bilden inte har något att göra med inlägget. Men tyckte om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0