Sliten

Idag har jag slitit gärnet. Gick upp i hyfsad tid och satte igång med rum-fixandet. Först plockade jag isär gamla bokhyllan och bar ner den i tusen bitar. Sen satte jag ihop den nya bokhyllan jag skrev om sist, som blev superfin efter någon timmes slit! Möblerade om lite och städade litegrann. Till slut fixade jag akvariumet mitt så om en vecka kan jag köpa mina första fiskar,! haha.
Ikväll skulle det förhoppningsvis bli utgång, men jag lyckades inte hitta något roligt att dra på. Så det blir en ta-det-lugnt-och-svulla-kväll istället. Vi har lite att prata om minsann!
Dags att duscha nu. Undrar hur mycket tid man lägger ner på att göra det under en livstid egentligen...

Kommentarer
Postat av: pappa

gärnet?

2010-01-17 @ 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0