Stolt ägare

...av ett akvarium !! Tack snälla Hanna som är superduper gullig och ger bort sitt gamla akvarium med alla tillbehör till mig. Lovar att jag ska ta väl hand om det och uppfostra många söta små fiskar i det.
Haha. Känns lite halvfjantigt att skaffa fiskar. Men varför inte? Ett husdjur som alla andra, minus promenaderna, gosandet och städandet, asskönt. Gosa kan jag göra med katterna. (Som förövrigt bor hos mamma, inte i samma hur som fiskarna såklart)
Svängde förbi Ikea på väg till Hanna också. Och det slutade med en ny stor bokhylla till mig. Ni vet en sån där med massa rutor, 5x5 stycken tror jag att det var. Titta på bilden nedan annars ; ) Den är jättefin iallafall, kommer passa asbra i mitt rum minsann.
Menmen. Dags att slå sönder pepparkakshuset nu !



juste.. Bokhyllan också. Här här ni !



Kommentarer
Postat av: pappa

jo, en del städande blir det också om man har akvarium1

2010-01-14 @ 08:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0