Underhållande fredagskväll på hög nivå

Tog sovmorgon som vanligt idag. Haha. Kanske inte kallas sovmorgon om jag sover till samma tid varje dag..?
Åt lunch och duschade innan Rikard kom hit och underhöll mig i några timmar, såg på den riktigt roliga filmen Final Destination 4. Äcklig som tusan.
När jag halvsprungit till bussen med honom så gick jag hem och pluggade resten av kvällen typ. yaaay. Underbar fredagskväll, right? Hann med att titta på min nya tv lite grann också, tihi.
Btw har jag märkt att det inte går att göra tomma rader mellan mina stycken ibland? Varför? Ingen aning. Ni får ursäkta att det blir långa textstycken tills jag listat ut felet.!
Godnatt nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0