Glad dag

Idag är en bra dag. Igår var inte lika bra med tråkiga besked om mitt kemibetyg och allmänt seg skoldag. Men idag blev jag glad över mina prestationer i engelska och jag inhandlade en supersöt klänning och ett par beiga brallor (snacka om somrigt)!
Nu är det också så att att fixa en gratis prenumeration från tidningskungen var mer komplicerat än jag trodde. Men det kommer vara värt det sen när jag får min älskade tidning! Det här prenumerationserbjudandet jag tagit del av är en riktigt bra deal då jag kan köpa en prenumeration på tidningen SOLO som jag tycker verkar väldigt bra till ett mycket billigare pris :D Finally kan jag få i mig lite kultur, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0