År

Så var det nytt år då och nya utmaningar att ta tag i.
Utmaning ett: försöka ha ett liv utanför skolan.

Nyårsfirandet var kaos med ändå skoj, det är ju trots allt bara en kväll som alla andra egentligen. Intalar jag mig iallafall.. till följd av detta blev gårdagen en hemmakväll eftersom jag var lite sliten, he-he.

Idag har jag fotograferat, och fotograferat och fotograferat i min lilla hemmagjorda ministudio! Måste ju som sagt ta alla bilder på bakverken till min bakbok jag gör som projektarbete. Startade en ny blogg idag också, där jag kommer lägga upp alla recepten, men kan ge er länken sen när jag kommit igång med den lite mer.

Ska packa snart också, för imorgonbitti åker jag upp till Umeå ett par dagar. Ha så kul utan mig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej vad häftigt! Hur gjorde du den här?:)

2011-01-16 @ 15:07:01
URL: http://photosbyemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0