dammet som samlas mellan magrutorna

Åkte till gymmet idag, helt hundra på att det var en månad sen jag tränade och att det var ju lugnt, eftersom jag varit sjuk.

Först och främst hade min träningskort blivit utsorterat som gammalt, så jag fick snällt rota fram det ur pappersinsamlingen. Blåste av dammet och insåg med fasa; senaste träningen var 28 november.. det är bara inte okej, och godis har jag frossat i också. Men jag drog in magen och körde på, här ska det tränas minsann! Så nu är jag helt död, får se om jag lyckas resa mig ur sängen imorgonbitti.

Nu ska jag lägga mig i sängen med mobilen i handen och hoppas att han smsar. men som om det kommer hända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0