nyktert krig

oh yeah, krig på krogen. alla knuffades och slogs så varför får inte jag slå tillbaka? fick ju förfan armbågar lite här och var plus att en gigantisk brud hoppade på mig. aouch.

körde nyktert ikväll också och synd var väl det, för jag såg sötaste killen i mitt liv (jag vet att jag säger det en gång i veckan..) och då vågar jag såklart inte gå fram. Ellen fick typ putta mig in i honom och då är jag feg nog och typ "eeh..ursäkta." och så går jag iväg. vad är felet på mig? vi hade ju fan glott på varandra hela kvällen. men hör och häpna; när jag väl hade bestämt mig för att riskera mitt självförtroende och fråga efter hans nummer så har han dragit?! så himla typiskt.

aja. jag hittar mig väl en ny världens sötaste nästa vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0